Užmirštas garsas

Sena muzika, neminėta ir negirdėta šitam Verandos bloge. Pats visai neseniai prisiminiau, kad yra šitas garsas įrašytas. Norisi pasidalint, paklausyt, ką žmonės kalba :)
 Man...Chill-out / Ramiai...brol

4 komentarai:

  1. kaip ten buvo.... man roos as su tavim tuomet buvau ki iekojom kaip geriausiai isversti "man...Chill-out", ar ne? o gal ir isivaidinu...

    AtsakytiPanaikinti
  2. Man atrodo, nieko apie tai nepamenu ;D

    AtsakytiPanaikinti
  3. Sekėsi geriau, negu tikėjomės iki prasigrojimo, tada pamatėm, kad viskas yra ganėtinai ore ;) Ir vėl kaip partizanai nerepetavę kartu atvažiavom pagrot... ;D Už tai būta nesusikalbėjimo. Bet po koncerto nuostabus savaitgalis buvo ;D

    AtsakytiPanaikinti
  4. Tai jėga. : D
    Nebūtina visada repetuotis. Ir be repetavimo gerai jums išeina. ;DD
    Reikės kada atvykt ir pažiūrėt, kai kitą kartą kur grosit. :3

    AtsakytiPanaikinti